Lansez o campanie socială pe blogul meu! „Ei trăiesc mai greu ca tine, oferă-le un strop de fericire”

19 Mar

Astăzi, lansez o campanie socială pe blogul meu. Aceasta se numeşte „Ei trăiesc mai greu ca tine, oferă-le un strop de fericire”, se referă, în special la oamenii de rând, simpli, care au salariul începând cu 1000 de lei.  Scopul acestei campanii este de a sensibiliza şi a determina societatea civilă să ofere un strop de fericire celor care trăiesc mai greu „decât voi”, copiilor orfani care şi aşa sunt abandonaţi de părinţi şi de soartă. Cărora statul le atrage atenţia doar la sărbători. De asemenea, această campanie socială are ca scop, ca cadourile pe care le primesc copiii orfani să nu însemne doar „Crăciun”, „Paşte” s-au „Revelion” ci orice zi din an, când fiecare dintre noi are timp, posibilitate şi dorinţă de a face un bine.

Când spun „oferă un strop de fericire” mă refer la a dona ceea ce poţi. Nu se cere de la voi, mii de lei, dolari s-au euro, ci o ladă de citrice, produse de igienă personală, dulciuri s-au haine pentru picii nevinovaţi de la casele de copii din Republica Moldova.

Statul alocă prea puţini bani în această sferă, iar oamenii îşi amintesc prea puţin că copiii orfani, abandonaţi, din anumite motive de părinţi există şi că ei au nevoie de solidaritate şi înţelegere pentru a ieşi din cercul restrâns din care fac parte, şi pentru a se integra uşor în societate după ce atinge vârsta de 18 ani şi o i-a pe drumul propriu şi independent.

„Copiii orfani”, este un subiect prea sensibil în opinia mea, prea nevinovat, dar şi prea corupt. De aceea sfatul şi îndemnul meu este că dacă vă hotărâţi să donaţi ceva pentru vri-o casă de copii, deplasaţivă la faţa locului pentru a fi siguri că banii au ajuns la destinaţie şi sunt folosiţi pentru  întreţinerea şi educarea copiilor. Însă, cel mai optim ar fi dacă donaţiile ar consta în fructe, dulciuri, jucării s-au alte obiecte. Astfel, evitaţi fenomenul corupţiei, care constă în posibilitatea ca banii să ajungă în buzunarul angajaţilor caselor de copii.

Pe parcursul campaniei, periodic vă voi pune la dispoziţie adresele Caselor de copii din Moldova, numerele de telefoane, pentru a coordona cu administraţia instituţiilor când vă puteţi duce, dar şi alte particularităţi ale vizitelor. De asemenea vă voi prezenta cazurile cele mai  impresionante a unor orfani de la casele de copii. Despre viaţa acestoa şi modul cum a ajuns acolo.

Pentru a îndruma şi alţi prieteni de ai voştri, când plecaţi la o casă de copii să donaţi ceva, făceţi-vă poze şi publicaţi-le pe paginile reţelelor de socializare, s-au mi le pute-ţi trimite mie pe adresa de E-mail: lilianavelcev@gmail.com, iar eu le voi publica pe acest blog.

Oferind un zâmbet celor care trăiesc mai greu decât noi, viaţa devine mai frumoasă.

9 Răspunsuri to “Lansez o campanie socială pe blogul meu! „Ei trăiesc mai greu ca tine, oferă-le un strop de fericire””

  1. mustafa olga 20 Martie 2012 la 07:35 #

    Foarete frumos lucru si care trebuie sa fie chit mai des facut , bravo mergeti tot asa inainte eu cu ce pot o sa ajut , Liliana ai ridicat o tema foarte importanta bravo si mergi inainte

  2. Cristina 6 Noiembrie 2012 la 12:48 #

    Ideea merita respect profund si de apreciat!

    Fiecare a fost ajutat mai mult sau mai putin de cineva la un moment sau altul, lucru ce nu trebuie uitat ci dimpotriva „multumind” facind gesturi de binefaceri celor care viata nu le-a dat de ales, exemplu – copiilor din orfelinate.

    A dona, a ajuta, a salva, a face o persoana sau mai multe fericite, e o stare de spirit extraordinara. O stare ce te face sa fii mindru de tine, sa devii mai productiv sa creezi mai mult si sa darui mai mult.

    31. „Şi precum voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi asemenea;”
    38. „Daţi şi se va da. Turna-vor în sânul vostru o măsură bună, îndesată, clătinată şi cu
    vârf, căci cu ce măsură veţi măsura, cu aceeaşi vi se va măsura.”
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=6&id=48

    … cuvinte parafrazate de psihologii din zilele noastre si folosite la seminarele motivationale si de crestere a productivitatii.

    Faceti lumea mai buna incepind cu voi insiva !

    Dati si vi se va da!

  3. adelina caus 18 Decembrie 2012 la 13:42 #

    Bravo!!! Vreau sa-mi scrie-ti adresa caselor de copii p-ru nou nascuti, am un copilas si am lucruri care deja nu le folosim dar sunt foarte bune si as dori sa le donez! astept un raspuns!

  4. Olga 19 Decembrie 2012 la 17:01 #

    Buna ziua Liliana, eu am avut cateva gherete intr-o piata si in urma cu un an am renuntat la aceasta afacere. Mi-au ramas destul de multe haine( rochiii, veste) incaltaminte(amestec de diverse marimi). TOATE SUNT PENTRU FEMEI.

    Unii dintre cunoscutii mei isi doresc si ei sa se alature cu hainute purtate dar pastrate, dulciuri si fructe.

    Vreau mult sa le duc la o casa de copii, dar sa fie atat copii mici cat si marisori.

    Spune-mi te rog poate cunosti case de copii care au mai multa nevoie de ajutor?

  5. veronica 6 Mai 2013 la 15:22 #

    bravissima lili, voi partecipa si eu….

Lasă un răspuns

