Un elev în clasa a V conjugă verbul „a lucra”: „Eu perfectul compus, eu perfectul simplu..”

18 Noi

De câteva zile pe internet circulă o poză „nostimă” ce poartă cu ea conjugarea verbului “a lucra”.  Din poză se poate observa că lucrarea a fost scrisă de un elev în clasa a V şi conjugă verbul la imperfect, perfectul simplu şi perfectul compus.

Eu imperfect; tu imperfect; el ea imperfectă; Eu perfectul simplu; eu perfectul compus, astfel conjugă autorul lucrării verbul „a lucra”.

Pe imagine scrie că lucrarea datează din 1998 şi a fost scrisă pe data de 10 octombrie de Nistor Alexandru. Nu se cunoaşte dacă aceasta este data efectuării lucrării s-au data zilei de naştere a autorului acesteia. De asemenea, nu se cunoaşte dacă persoana care a scris lucrarea este din Moldova s-au de peste Prut.

Vedeţi mai jos poza integral:

2 Răspunsuri to “Un elev în clasa a V conjugă verbul „a lucra”: „Eu perfectul compus, eu perfectul simplu..””

  1. Andreea 17 Decembrie 2013 la 20:18 #

    Te amuzi pe seama unui copil de clasa a V-a că a conjugat un verb greșit.. Eu aș zice să îți recitești articolul și să vezi ce greșeli ai tu. „Sau” se scrie într-un cuvânt, pentru că are sensul de „ori” și nicidecum așa cum l-ai scris tu.

Lasă un răspuns

