EXCLUSIV! Marcel Pavel: VĂ MULTUMESC, DRAGII MEI MOLDOVENI!

14 Iul

Vine foarte des în Republica Moldova, cu concerte, are o voce de invidiat şi este iubit de foarte multă lume, Marcel Pavel, interpretul român ne-a oferit în exclusivitate un interviu. Un nou interviu, realizat de reporterul Liliana  Velcev, pentru portalul de stiri 24h.md.

1. Ce surprize le pregătiţi fanilor, în viitorul apropiat?
– Nu ştiu dacă le pot numi surprize! Dacă ar fi surprize, acest lucru ar însemna să nu le spun! O să lansez un nou album în luna septembrie, album ce va include 12 piese muzicale.

2. Cât de des veniţi în Republica Moldova ?
– Nu mai ştiu numărul vizitelor mele în Republica Moldova, în orice caz vin foarte des, chiar îmi face o deosebită plăcere să fiu prezent la spectacolele organizate în aceasta minunată ţară, mă simt ca la mine acasă, chiar mai bine!

3. Recent aţi fost la Chişinău, ce sentimente aveţi atunci când călcaţi pe meleagurile noastre?
– Ultima oară am participat la un spectacol organizat în luna iunie la care au asistat 30.000 de spectatori! Aş dori să le mulţumesc tuturor pentru faptul că de fiecare dată mă primesc, mă privesc, mă ascultă cu aceeaşi plăcere şi cu un mare respect, fapte care mă face să mă simt copleşit de emoţie si dragoste faţă de aceşti oameni minunaţi! VĂ MULTUMESC, DRAGII MEI MOLDOVENI…!!!

4. Aţi colaborat cu mai mulţi artişti din România şi alte ţări, mai puţin din Moldova. Dacă ar fi să alegeţi un artist din R. M pentru un duet, cine ar fi acesta?
– Am colaborat cu doi mari maeştri dirijori din Republica Moldova, şi anume: dl Nicolae Botgros şi dl Gheorghe Mustea. Aş colabora cu plăcere şi cu Natalia Barbu, Nely Ciobanu, şi Larisa Busuioc (care este şi cumătra mea!)!

5.Sunteţi unul din cei mai apreciaţi artişti atât din România, R.M. cât şi în alte ţări. Cum reuşiţi să vă menţineţi vocea atât de puternică şi frumoasă?
– Ooh, vă mulţumesc foarte frumos pentru complimente! Pentru harul pe care ţi-l oferă „MARELE ARHITECT UNIVERSAL”, trebuie să ai în primul rând respectul divin pentru ceea ce ţi-a oferit, să-l păstrezi cu mare grijă (ca pe o comoară!), tot timpul să fii într-un continuu progres, exersând zilnic, fără a avea atitudinea de autosuficienţă!

6. În afară de muzică, de ce mai este pasionat Marcel Pavel?
– ….DE MUZICĂ….!

7.Proveniţi dintr-o familie de artişti. Din presă am aflat că şi copiii Dvs. au ales calea artistică, soţia face parte din mediul artistic, cu e să trăieşti înconjurat de atâtea persoane de artă ?
– Da, într-adevăr toţi membrii familiei mele sânt pasionaţi de artă, ce poate fi mai frumos!!!

DRAGII MEI FRAŢI MOLDOVENI, VĂ IUBESC şi nu uitaţi muzica lui Marcel Pavel!

Un răspuns to “EXCLUSIV! Marcel Pavel: VĂ MULTUMESC, DRAGII MEI MOLDOVENI!”

  1. Alexa 15 Iulie 2011 la 12:02 #

    o vocea de aur…..!! Bravo Marcel Pavel…..

Lasă un răspuns

