Stare, stare – bizară…

22 Dec

Vi se intimpla uneori sa fiti tristi, sa aveti o stare inexplicabila? Eu astăzi asa ma simt. Am o stare de suflet bizară,  totul e liniştit, afară soarele luceşte şi încălzeşte, la prima vedere totul ar trebui să fie perfect. De ce spun? Pentru că dacă afară era posomorât puteam să dau vina pe meteo. În minte îmi vin mii de idei, mii de ginduri, mii de vise. Vise frumoase şi simple. Să nu vă gândiţi că visez la lucruri imposibile sau cel puţin, foarte mari. Nu! Sunt dorinţe uşoare. Dar să revin la suflet…….parca ceva mă apasă, să fie dezamăgirea pe care am avut-o recent într-o persoană care credeam că-mi este prietenă? Cu toate că conştientizez că asta e viaţa, că nu toţi pot fi precum crezi sau precum doreşti, că persoanele pe care le apreciezi sau le apreciai te pot dezamăgi la un moment dat, totuşi mă doare! Starea aceasta incertă se datorează până la urmă tot mie. Am înţeles nu o dată, că mă încred în oameni prea tare, că este greşeala mea, cu toate acestea continui să o fac. Offff, prietenie!!! Georges Duhamel spunea cam aşa: „Dacă vrei să găseşti în drumul tău, prietenie, înţelegere şi speranţe ia-le cu tine”, dar o să-mi permit săl contrazic. Raportând aceste cuvinte la zilele cotidiene, la timpurile actuale când ia-i cu tine înţelegere şi eşti tratată cu neîncredere, când ia-i speranţe şi-ţi sunt spulberate, când ia-i prietenie şi cineva numai profită de ea, îţi dai seama că teoretic sună frumos, iar practic- mârşav. Poate este o părere greşită, poate corectă………!!! Dar cum nu ar fi unele momente ale vieţii, trebuie să ne gândim că sunt persoane a căror viaţa este mult mai grea şi tristă şi că noi suntm foarte fericiţi comparativ cu ei. Şi cum sună o afirmaţie veche la care de multe ori apelez: „Tot ce se face, se face spre bine” !!!

Lasă un răspuns

